onsdag 23 november 2011

Svammel

Jag har inte varit hungrig på flera dagar. I dag , på eftermiddagen slog hungern, suget eller vad kan ska kalla det till. Jag tänkte först bara ta en glass. Glass jag gjort själv med grädde, vanilj arom och ägg gula. Jag gör de inte så stora, en muffinsform styck. Men suget fortsatte så jag gjorde en sats till. Då hade jag 4dl vispgrädde, en msk vanilj arom och 3 ägg gulor. Det blev bra. Jag tog en dl i kaffet och det blev mindre gott. Smakade på en fryst och som glas var det gott. :-p
Dessutom åt jag 4 små dessert ostar. Såna man köper en runt med massa små tårtbitar. Men jag åt ändå 4 st. Nu är jag mätt. Hoppas jag fortsätter vara mätt. Det är så jobbigt att få återfall av frosseri. Då går jag upp varenda hg jag gått ner o lite till.

Men jag ska klara av detta . Jag ska gå ner alla 28 kg som jag måste gå ner till normalvikt.

OBS!! Jag åt inte all grädde utan bara två formar. Resten ligger i frysen och väntar ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar