måndag 28 november 2011

Lite av varje

Gårdagen blev usel när det gäller mat. Riktigt illa faktiskt. Jag började morgonen med kokta ägg och smör ihop mosat. Lite salt o lite peppar på det och färsk dill. Det var gott. Jag drack te med grädde till det.

Det var ju bra.
Sen drack jag kaffe med grädde.
Jag tänkte göra mat till lunch på jobbet men glömde. Jag började jobba kl 13 och kom hem runt 18. Men jag var inte hungrig när jag gick till jobbet så jag glömde. Efter den stadiga frukosten klarade jag mig ganska bra ändå. Men runt 16 började jag må illa o känna mig “svag”. Sjuk

Jag fick hålla ut tills jag kom hem. På vägen hem gick jag förbi affären - hungrig.Irriterad Inte bra. Jag köpte nötter, ölkorv och lite annat smått o gott.

På kvällen sen åt jag 1/4 ölkorv, en näve nötter innan kvällsmaten som var turkisk youghurt  med hallon och hasselnötter.
Jag orkade inte hela skålen men åt lite kött istället för det var så gott. Fast jag var mätt. Det var inte så bra. Sen avslutade jag dagen med en muffinsform glass.

Kände att även om jag inte åt så mycket så kändes det fel att först vara hungrig och sen äta fast jag var mätt. Nötter var inte heller så braTummen ned. De hade ganska mycket kolhydrater.

NY dag idag, till o med ny vecka. Sol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar