tisdag 13 december 2011

Svammel

Viktuppgång, denna veckan också, är så less. Jag o maken äter ungefär samma. Jag äter mer fett och han mer kolhydrater men jag går upp medans han går ner. Jag vill bara slänga mig på golvet o vråla.Vampyrfladdermus

Till frukost äter jag ägg, smör och te med grädde. Maken äter naturell yoghurt och hallon, ibland knäckemacka.

Till middag äter vi samma precis

Till kvällsmat också fast han äter större mängd och han bryr sig inte om han äter majs eller dylikt medans jag inte äter något med mer än 5 kolhydrater mer 100 gram. Jag äter mer fett, mindre grönsaker. Sen äter han frukt, jag vågar inte ens lukta på frukt.

 

Min viktminskning är  2 kg på 4 veckor, och de är de vattenkilon i samband med mensen.

Hans viktminskning är 5 kg.Finurlig

 

Är det verkligen rätt att äta mer fett och ingen frukt, jag vet inte vad jag ska tro längre…..Besviken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar