onsdag 7 december 2011

Svammel

Jag har en down period som heter duga. Jag är snart redo att ge upp. På 5-6 dagar har jag gått upp 2 kg. Jag vet att det beror på ägglossning ( troligen ) ändå känner jag mig så pissig. Är det nån mening att hålla på? Tänk om det är fett och jag går upp mer än när jag äter “allt gott jag vill ha”. Det är inte värt det. Jag kan knappt få igen byxorna längre. Ångande arg

Dagen igår såg ganska bra ut, även om ett “ägglossnings sug” hoppade på mig på eftermiddagen. Jag åt 5 prinskorvar, med 5 kolhydrat/100g i , jag vet att det är ok, men det är på gränsen. Sen åt jag några skivor mozzarella. Det gjorde ju i o för sig att jag inte orkade lika mycket kvällsmat och då åt jag bara en biff och en liten köttbit med 2 bitar broccoli. Var mätt hela kvällen och åt nu på morgonen en kopp te och en skiva mozzarella bara för att få något i magen till vitaminerna. Annars mår jag så illa.

Jag ger dieten tiden till jul.Tallrik Har jag inte gått ner innan jul så slutar jag med denna, har jag gått ner så tar jag paus under jul och nyår och hoppar på tågen igen i början av nästa år, den 2 januari.

Håll tummarna att jag går ner, att gå med 25 kg övervikt är inte alls kulLedsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar